(Android) Cooking Talent - Restaurant fever snyde kode uendelig ressource
Feb 12, 2022 5:29:21 GMT -5
Post by prefmalpamaramb on Feb 12, 2022 5:29:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode uendelig ressource ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Talent - Restaurant fever 2022 version ▞▞▞
Elsker, men jeg sætter stadig 2 stjerner♥️
hvornår åbner du 3. butik?? ventet længe.
Dejligt, men hvis du ikke har plads på din telefon, kan du ikke downloade det.😑😑😑😑
jeg virkelig. Synes godt om. Det her. Spil pga. Det er godt. Nok. At lege. I løbet af. Keder sig. Tid😊☺
dette spil er vidunderligt. Jeg elsker at spille dette spil. da jeg først installerede spillet, tror jeg det bliver kedeligt. Jeg har installeret mange madlavningsspil som masala express, sweet empire, jeg ville kun spille 2 niveauer af spillet, fordi jeg ikke kunne lide spillet, dette er det bedste spil i verden, jeg har spillet. 😍😍😍 Jeg elsker spillet. venligst download dette spil, hvis du vil spille madlavningsspil. venligst venligst download dette spil 🙏🙏🙏.
det er dejligt, men det er for langsomt med hensyn til madlavning, men jeg er stadig glad
Spillet er sindet udfordrende og interessant, men jeg er færdig med tre butikker, der tålmodigt venter på, at kaffebaren og pizzabutikken åbner, men fjern venligst annoncerne.
Så mange adv
Fantastiske apps, jeg føler mig glad, hver gang kunderne kommer og køber min burger, haha godt, jeg føler dens lavpunkt
Indtil videre elsker jeg dette spil, det er ikke så svært som nogle andre, håber det forbliver sådan
Jeg elsker dette spil meget 💖💓💗😍🤩, men du er et problem, at dette spil, jeg har downloadet det 4 bare timer😭😠😠😠👿👹👺nooooooo!!! Men jeg ELSKER DETTE SPIL MEGET MEGET 🤩😍💗💓 Jeg
Det er langsomt i starten og hurtigt, når vi fuldfører et eller andet niveau, hvad end det er fantastisk og åndssvagt
Det er godt, men når jeg downloader, stopper det, og det får 1 dag at downloade
ville være dejligt at have resten af niveauerne
Opdater venligst appen..mine sidste to butikker åbner ikke....når butikkerne åbner..jeg har 150000+mønter og 400+dimanter...sååbn de to
Kan gøre det bedre
Jeg elsker dette spil, det hjælper dig virkelig med at lave mad
Super spil Meget flot, jeg vil give for denne 100persent
Det er et godt spil, men det er for hurtigt
da pizza og kaffe ikke låser op, har jeg tænkt mig at afinstallere det
Elsker dette spil, lav gerne flere spil som dette, men de bedste som Jamie Oliver
Den er så smuk, og den lærer mig at lave mad. Min favorit er isen og burgeren, og jeg elsker spillet meget så meget
Kan ikke fortsætte, når du underviser i niveau 4, det er meget dårligt
det tager meget tid at installere på telefonen, nogle niveauer af spillet er meget vanskelige
Min erfaring er den bedste i dette spil, fordi det er så smukt og godt
det var okay i starten, men da jeg prøvede at opgradere, skal du betale med dimond, og jeg har ikke råd til det, så jeg blev nødt til at slette det.
dette ikke godt dette spil ikke installere dette spil er meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget dårlig
hvorfor låses kaffe- og pizzaniveauerne ikke op??? Jeg vil have svar.!!
Meget dårlig oplevelse, vi er ikke i stand til at levere den tilberedte mad til kunden, og derfor mister vi pointene
Cooking Talent - Restaurant fever Strategi qyld
Hvorfor åbner kaffebaren ikke, hvis de på nogen måde kan skrive denne anmeldelse uden vurdering, jeg vil ikke engang give dig nogen stjerne.
Cooking Talent - Restaurant fever Strategi sph
Cooking Talent - Restaurant fever Strateginiai mmx
Svært at putte bøfferne i varmeren. Hvorfor ikke bare trykke på den, så går den automatisk ind i varmeren.
Det er et meget interessant spil. Når aften jeg føler, at jeg vil lave mad, spiller jeg dette spil. Det er også afslappende. Tak fordi du lavede dette spil.
Annoncer dukker altid op
Cooking Talent - Restaurant fever Strategi sph
Dette er meget interessant spil, men vær venlig at forbedre din grafik mere
Det giver ikke meget op, selvom du allerede har opnået den høje score, dette spil har brug for mere kvalitet, det er for langsomt og dumt...
Dette spil er fantastisk, gutter prøver, og du vil se de bedste ting på swahili betyder Hii spil ni nzuri kinoma cheza utaiona
Det her er så meget allerbedst og fantastisk. jeg elsker dette spil
Mit spil sidder altid fast Jeg kan ikke tage til et andet land nu Hvad sker der???
Det er et fantastisk spil, fordi det kan lide en rigtig restrount. Så og det er ligesom madlavningsfeberspil, men madlavningsfeberspil er stort mb .men det er lille mb og meget godt download det
Jeg kan godt lide dette spil, men når jeg spiller den burger
Jeg kan godt lide det, men deres annoncer er for mange, og det er meget foruroligende, bare prøv at ordne det. På nogen måde elsker jeg bare dette spil, bare jeg kiggede på anmeldelserne, gjorde mig næsten til ikke at downloade det, men husk bare, stol på dig.
Som alle andre 🎮 spil giver de dig en god start. Halvvejs, og oftere end ikke, sidder du fast på grund af så mange forhindringer. Du bør bruge annoncerne sparsomt i overensstemmelse med belønningerne, ikke bruge annoncerne i hver ende af 🎮/niveauet og nogle gange under 🎮. Når jeg støder på denne opsætning ved hver 🎮-app, gider jeg bare ikke, jeg tøver ikke med at AFINSTALLERE 🎮-appen. Så hvis din hoveddagsorden er at skaffe overskud fra annoncerne, hvorfor gider du det så? Målet for en spiller er at nyde dit spil 🙂
for mange tilføjelser
Det er et meget flot spil, men meget lille antal niveauer..
Spillet er meget interesseret, men mere forvirring
Cooking Talent - Restaurant fever Strateginiai mmx
😋Dejligt at spille..... Men der kommer igen folk.......😑
Ikke et dårligt spil, men det er lidt kedeligt
Endless Fables 3: Dark Moor Авантуристичке upcl
Det er ikke så slemt, jeg elsker det virkelig, fordi jeg kommer til at tjene de mennesker, og mine børn elsker spillet, og det har heller ikke mange annoncer, som en pol siger